بازاریابی دیجیتال

آشنایی با بهترین مشاغل دورکاری از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

  • بهترین مشاغل آنلاین و دورکاری در ایران چه شغل هایی هستند و چگونه می توان از طریق آن ها کسب درآمد کرد؟ همان طور که می دانید امروزه پیدا کردن کار، بسیار سخت و مشکل است. این مشکل خصوصا در شهرهای کوچک بیشتر احساس می شود. در شهرهای بزرگ ممکن است با کمی جستجو، به شغل مورد نظر خود برسید اما در شهرهای کوچک به دلیل کمبود شغل، رقابت شغلی بین داوطلبان زیاد است و بسیاری از افراد نمی توانند به شغل مورد نظر خود دست پیدا کنند. از طرفی برخی از خانم ها و آقایان به دلیل داشتن شرایط خاص، امکان خروج از خانه و رفتن به محل کار را ندارند. برای مثال یک مادر ممکن است به دلیل نگهداری از فرزند خردسال خود، شرایط رفتن به محل کار و حضور چند ساعته در آن جا را نداشته باشد. در چنین شرایطی است که می توان از مشاغل دورکاری استفاده کرد.

    دکتر ماکان آریا پارسا

     از نظر دکتر ماکان آریا پارسا بهترین مشاغل دورکاری شغل هایی هستند که می توانید در خانه آن ها را انجام دهید و از این طریق به کسب درآمد مشغول شوید. این روزها بسیاری از افراد به دلایل مختلف به دنبال شغل های پردرامد دورکاری هستند. بیشترین افرادی که به دنبال دورکاری هستند را دانشجویان، دانش آموزان، خانم های خانه دار و… تشکیل می دهند. این افراد می خواهند در کنار تحصیل و کارهایی که دارند، بخشی از وقت خود را نیز به یک شغل دورکاری اختصاص دهند و از این راه کسب درآمد کنند.

    بدیهی است بهترین مشاغل دورکاری از طرفداران زیادی برخوردار هستند. از این رو برای فعالیت در این حیطه باید با این مشاغل آشنا شوید و موارد دلخواه خود را شناسایی کنید. در این محتوا قصد داریم این مشاغل آنلاین و دورکاری را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه متن ما را همراهی نمایید.

    شغل های پردرامد دورکاری

    تولید محتوای متنی و صوتی از بهترین مشاغل دورکاری

    از نظر دکتر ماکان آریا پارسا از بهترین مشاغل دورکاری در کشور می توان به تولید محتوای متنی و صوتی اشاره کرد. همان طور که می دانید این روزها اکثر برندها و فروشگاه های معتبر و حتی ناشناخته، در صفحات اجتماعی و فضای مجازی فعالیت می کنند. این مجموعه ها برای معرفی خدمات و محصولات خود به مشتری، نیازمند محتواهایی دقیق و حرفه ای هستند. بنابراین نویسندگی و گویندگی محتوا می توانند به عنوان شغل های پردرامد دورکاری شناخته شوند. در ادامه برخی از راه های کسب درآمد در این حیطه را به شما معرفی خواهیم کرد.

    • اولین راه استخدام به عنوان نویسنده یا گوینده در سایت های تولید محتواست. این سایت ها معمولا طی آزمون هایی مخاطبان خود را سنجش کرده و نیروهای مورد نظر را از بین افراد شایسته انتخاب می کنند. در صورتی که در زمینه گویندگی یا نویسندگی استعداد دارید، می توانید در این آزمون ها شرکت کرده و به عنوان نیروی کار استخدام شوید.
    • دومین راه استخدام شغل های دورکاری، ورود به شرکت های مختلفی است که به تولید محتوا نیاز دارند. برخی از شرکت ها ترجیح می دهند محتواهای خود را به صورت خصوصی تهیه کنند. این مجموعه ها معمولا یک تیم تولید محتوا دارند که شما نیز می توانید به صورت دورکاری در این مجموعه ها فعالیت کنید.
    • سومین راه نیز راه اندازی یک سایت تولید محتواست. البته این راه به تبلیغات گسترده، یادگیری فنون برنامه نویسی و… نیاز دارد. در واقع این شغل به عنوان یک استارتاپ بزرگ شناخته می شود و هر کسی نمی تواند از عهده راه اندازی آن برآید اما شغلی پردرامد و با آینده کاری درخشان شناخته می شود.
    مشاغل آنلاین و دورکاری

    گرافیک، از شغل های پردرامد دورکاری

    از دیگر شغل های پردرامد دورکاری می توان به کارهای گرافیکی اشاره کرد. به گفته دکتر ماکان آریا پارسا این روزها گرافیک به عنوان یکی از پردرامد ترین شغل های آنلاین در سراسر دنیا شناخته می شود. کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست. گرافیک، زیرشاخه های مختلفی دارد که در حوزه برندینگ می توان از آن ها استفاده کرد. برای مثال ساخت لوگو یکی از مهم ترین زیرشاخه های گرافیک شناخته می شود. امروزه اکثر برندهای معتبر و ناشناخته یک لوگوی منحصر به فرد دارند که به عنوان نماد مجموعه شناخته می شود. ساخت لوگو یک کار حرفه ای و دقیق است که باید توسط متخصصان این حوزه انجام شود. فعالیت در این زمینه می تواند سود زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

    دکتر ماکان آریا پارسا اعتقاد دارد که از بهترین مشاغل دورکاری در حوزه گرافیک، می توان به ساخت تیزرهای تبلیغاتی اشاره کرد. در حال حاضر تبلیغات گرافیکی جزء بهترین انواع تبلیغ شناخته می شوند. این تبلیغات بازخورد بسیار خوبی در فضای مجازی دارند و شرکت ها حاضرند برای دسترسی به یک محتوای گرافیکی ایده آل، هزینه زیادی پرداخت کنند. بنابراین اگر در زمینه ساخت محتواهای گرافیکی توانایی دارید می توانید در این حوزه مشغول به کار شوید.

    از دیگر مشاغل آنلاین و دورکاری در حوزه گرافیکی می توان به چاپ آگهی های تبلیغاتی، ساخت بنرهای تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت و… اشاره کرد. ساخت لوگو موشن، طراحی انیمیشن های کوتاه و… نیز از شغل های پردرآمد در رشته گرافیک به شمار می روند که به صورت دورکاری قابل انجام هستند.

    فریلنسری و کسب درآمد از این طریق

    باتوجه به صحبت های دکتر ماکان آریا پارسا فریلنسری به عنوان یکی از بهترین مشاغل دورکاری در کشور شناخته می شود. یک فریلنسر می تواند بدون اینکه تحت استخدام شرکت یا مجموعه ای خاص باشد، از تخصص خود استفاده کرده و برای مجموعه های مختلف فعالیت کند. این شغل معمولا با درآمد بسیار خوبی همراه است و می تواند در زمینه های مختلف قابل اجرا باشد. برای مثال فرض کنید شما به یک زبان خاص مانند چینی تسلط دارید. در این صورت می توانید به صورت آزاد برای شرکت هایی که به ترجمه محتوای چینی و یا تولید محتوای چینی نیاز دارند فعالیت کنید. در واقع در این شغل شما امکان انتخاب پروژه مورد نظر را خواهید داشت.

    البته شغل فریلنسری با چالش هایی نیز همراه است. برای مثال اگر قصد فعالیت در این زمینه را دارید باید با فنون تبلیغات و جذب مخاطب آشنا باشید. در غیر این صورت نمی توانید کار خود را گسترش دهید و به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

    ، استخدام شغل های دورکاری

    آشنایی با سایر مشاغل دورکاری پرطرفدار در ایران

    بهترین مشاغل دورکاری در کشور بسیار گسترده هستند و به همین شغل های ذکر شده محدود نمی شوند. برای مثال شغل بازاریابی تلفنی به عنوان یکی از پرطرفدارترین شغل های دورکاری در کشور شناخته می شود. در این شغل شما تحت استخدام شرکتی خاص در می آیید و با تلفن زدن به مخاطبان، مشتری جذب می کنید. درآمد شغل های بازاریابی معمولا به صورت درصدی محاسبه می شوند. یعنی به ازای جذب مخاطب می توانید پورسانت خود را از شرکت دریافت کنید.

    ماکان آریا پارسا

    یکی دیگر از شغل های پردرامد دورکاری، اپراتور تلفنی است. اگر دارای صدای خوبی هستید و توانایی برقراری ارتباط موثر با مخاطب را دارید می توانید در این زمینه مشغول به کار شوید. از طرفی استخدام به صورت مشاور تلفنی نیز به عنوان شغلی خوب و پردرآمد محسوب می شود که به صورت دورکاری نیز قابل اجراست. برنامه نویس ها نیز می توانند با ساخت وب سایت، اپلیکیشن و… به صورت دورکاری به درآمد مورد نظر خود دست پیدا کنند.

    استخدام شغل های دورکاری چه مزایایی دارد؟

    حال شاید به این موضوع فکر کنید که بهترین مشاغل دورکاری چه مزیت هایی دارند؟ باید بگوییم که می توان مزیت های بیشماری برای این مشاغل تعریف کرد. برای مثال یکی از مهم ترین مزایای این مشاغل، کاهش بیکاری در کشور است. همان طور که گفتیم بسیاری از افراد امکان مراجعه به صورت حضوری به محل کار را ندارند. بنابراین با این روش می توان میزان بیکاری در کشور را کاهش داد. در این روش شما می توانید در خانه و در اوقات فراغت کسب درآمد کنید. ممکن است فکر کنید که شغل های دورکاری درآمد چندانی ندارند اما این تصور به طور کلی اشتباه است. ممکن است درآمد این شغل ها به اندازه مشاغل حضوری نباشد اما باید در نظر بگیرید که مشاغل دورکاری نیازی به هزینه رفت و آمد، هزینه خوراکی و… ندارند. در نتیجه درآمد این شغل ها بسیار معقول و مناسب است.

    در این محتوا به طور کامل در مورد بهترین مشاغل دورکاری به شما توضیح دادیم. بهترین مشاغل را معرفی کرده و نحوه کسب درآمد از هر یک از این شغل ها را نیز به شما توضیح دادیم. شما نیز اگر در زمینه های یاد شده استعداد و توانایی خاصی داشتید می توانید وارد بازار کار شده و از این طریق به کسب درآمد مشغول شوید.

    دورکاری در منزل

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده + 13 =

    دکمه بازگشت به بالا